Connect with us

بام نت

دانشجویان در خوابگاه‌ دانشگاه بهشتی با گاز مسموم شدند

گزارش

دانشجویان در خوابگاه‌ دانشگاه بهشتی با گاز مسموم شدند

🔸به گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از سازمان اوژانس استان تهران دست کم ۱۴ دانشجوی خوابگاه دانشجویی دانشگاه بهشتی صبح روز جمعه ۱۶ آذر دچار مسمومیت با گاز #مونوکسید کربن شدند.

🔸بر اساس این گزارش این حادثه حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه به اورژانس استان تهران گزارش شده است.

🔸گزارش‌ها حاکی است که تعدادی از دانشجویان به مراکز منتقل شده‌اند.

🔸درباره دلایل این حادثه تاکنون جزئیاتی منتشر نشده است.

منبع : رادیو آزادی

گردآورنده : بهنام رجب زاده ـ رادیو راه ابریشم

Continue Reading
ئەمانەش بخوێنەرەوە

بیشتر بخوانید گزارش

To Top