Connect with us

بام نت

رسوایی تیم دو و میدانی در کره جنوبی

ورزش

رسوایی تیم دو و میدانی در کره جنوبی

از میان ۱۹ عضو اعزامی تیم ملی دوومیدانی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی، تنها ۱۴ نفر به کشور بازگشتند. خبرگزاری ایرنا ابتدا گزارش داد که ۵ نفر، شامل ۴ ورزشکار و یک مربی، به دلیل «تخلفات» در کره جنوبی ماندند، اما این بخش بعدا بدون توضیح حذف شد.
اتهام‌های سنگینی از جمله «تجاوز گروهی به یک زن کره‌ای»، «سرقت تلفن همراه» و دخالت احتمالی مقامات بالادستی در لاپوشانی ماجرا، این سفر را به بحرانی جدی برای فدراسیون دوومیدانی تبدیل کرده است.
در حالی که تصاویر بازگشت تیم منتشر شده، نشانی از احسان حدادی، رئیس فدراسیون دیده نمی‌شود؛ این در حالی است که ایرنا از قول منابع آگاه مدعی بازگشت او شده بود.

منبع : ایندیپندنت
گردآورنده : بهنام رجب زاده

Continue Reading
ئەمانەش بخوێنەرەوە

بیشتر بخوانید ورزش

To Top