Connect with us

بام نت

همتی: ۲۰ درصد پول نفت به خاطر دور زدن تحریم‌ها می‌پرد! / عدم‌النفع ۴۰۰ میلیارد دلاری از صادرات نفت داشته‌ایم

اقتصاد

همتی: ۲۰ درصد پول نفت به خاطر دور زدن تحریم‌ها می‌پرد! / عدم‌النفع ۴۰۰ میلیارد دلاری از صادرات نفت داشته‌ایم

عبدالناصر همتی وزیر سابق اقتصاد در برنامه حضور گفت که بخش عمده‌ای از درآمدهای نفتی کشور به دلیل تحریم‌ها و الزامات دور زدن آن‌ها از بین رفته است.

 

همتی با اشاره به مثال‌هایی برای نشان دادن مقیاس عدد ۴۰۰ میلیارد دلار تصریح کرد: کل بدهی فعلی وزارت نیرو به پیمانکاران بین یک و نیم تا دو میلیارد دلار برآورد می‌شود.

منبع : رسانه‌های اجتماعی

گردآورنده : بهنام رجب زاده

Editor : Behnam Rajabzadeh

Continue Reading
ئەمانەش بخوێنەرەوە

بیشتر بخوانید اقتصاد

To Top