Connect with us

بام نت

وزارت دفاع کویت : چند هواپیمای نظامی امریکا سقوط کرده است

آمریکا

وزارت دفاع کویت : چند هواپیمای نظامی امریکا سقوط کرده است

وزارت دفاع کویت گفت «چندین هواپیمای نظامی آمریکا» در کویت سقوط کرده است اما خلبانان زنده مانده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ویدئویی از لحظه پرتاب خلبانان به بیرون یکی از این هواپیماها منتشر شده است.

وزارت دفاع کویت گفته علت این حادثه در دست بررسی است.

 

در بیانیه وزارت دفاع کویت آمده است: «مسئولان مربوطه بلافاصله عملیات جستجو و نجات را آغاز کرده و خدمه را را برای ارزیابی و درمان پزشکی به بیمارستان منتقل کردند.»

براساس این بیانیه حال خلبانان در وضعیت پایدار است.

در ویدئوی دیگری یک جنگنده اف-۱۵ آمریکا در حال سقوط دیده می‌شود.

شبکه تلویزیونی الجزیره گفت این جنگنده در شهر جهرا در ۳۲ کیلومتری پایتخت کویت سقوط کرده است.

منبع : رسانه‌های اجتماعی
گردآورنده : بهنام رجب زاده

Continue Reading
ئەمانەش بخوێنەرەوە

بیشتر بخوانید آمریکا

To Top